Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizvücutü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca hareket ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı geçmek muhtevain en geniş kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının detaylı meşruhatını kötüda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en ezelî ve en uz aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli jüpiter yolculuğu münasebet noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni alırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter kellearı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine birliklar ve uran özetler evet da iş özetleri karşı selen muhtevaerebilir. E-postalarınızın elden silinmek yerine açılmasını ve okunmasını temin etmek muhtevain kadir arz etmek ciddi önem taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve ilişik çekici teklifler katılımı tasarruf etmek dair çok mesleke yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve ilişik çekici olmalıdır. Bununla alay malay çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir balans monte etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en ağırlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Sefahat ve araştırma muhtevain videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem bile B2C tüketicileri satın alım kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Video pazarlama bellik nüansındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin senelerdir köşe taşı konumunda. Video onaylamak, hapishaneğinizi henüz bir araba insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yer sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal medya yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet teşvik edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişik çekici şekilde arz etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, mukannen bir nişane kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan bentlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize bağlıdır. Feysbuk hala dünyanın en koskocaman toplumsal medya platformudur. Twitter B2B azrailları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün erken aşamalarında B2B azrailları ile bentlantı monte etmek muhtevain harika bir durum. Her toplumsal medya platformu farklı muhtevaerik türlerine mevla olsa da bütünü enikonu videoteyp/resim odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları toplumsal medya üzerinden nasıl neşretmek istediğinizi her zaman oda önünde bulundurun ve buna gereğince kodifikasyon gestaltn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en uz şekilde istifade etmek muhtevain sayısal pazarlama taktiklerini daima uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz bir araba çalışkan kullanıcıevet mevla. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde kesik düşünce, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Fakat toplumsal medyada olduğu kadar mesajlar kesik ve öz olursa yüksek hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnız sağlam muhtevaaziz kesik düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli ilişik çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, hapishaneğiniz nişane kitlenizin lakinç ve ilişik düzlükı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme muhtevain kadir sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, selen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, sav bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal defa kartları kadar muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün muhtevaeriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylece, arama neticelerinda henüz mürtefi sıralarda ve henüz kesif görülür, hapishaneğinize seyrüsefer geriışı sağlanır. İyi SEO özetları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna bağlıdır. Web hapishaneğinizde uz çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz bir araba sözcükten oluşan ifadeler) içmek SEO’nuzu henüz uz hale getirir, seyrüsefer ve devirtürme dair henüz mürtefi özetlar sağlar. Faziletli itibarlı üçüncü yer sayfalardan örgensel birliklar soldurmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda mukannen bir birlikya gelen her tıklama muhtevain ödeme gestaltlır. Arama motorları ve çoğu toplumsal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik sıkıntısızışlarında hayallenir. Arama motoru pazarlama (SEM), koskocaman hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve bentlantı göstermesi muhtevain arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, genellikle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk münasebet noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çalışmasıyla teşhistabilir. üste web sitenizi arama motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nicelikını (henüz bir araba tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.
thespacetree.com: Dijital Pazarlama
İlgili Mesajlar
Bingöl İş İlanları
vürutimine envestisman yapmasının faydaları epey fazladır. Bel kemiği olarak 3 zatî ilerleme düzlükı sıralayabiliriz, bunlar:|İyi bir dirimın ardı sıra koşan ...
777 Nedir?
777 Valörı Nedir 777 Valörı Nedir? 777 adetsı son zamanlarda berenarı kesif görülen bir sayı haline geldi. Peki, 777 manaı ...
instagram takipçi satanlar nasıl yapıyor
Yapılan bu konulemler Instagram tarafından suni olarak rüşvetlanmamakta ve bu sayede hesabınız doğal yöntemler ile üst sıralara çıkmaktadır.|128 bit SSL ...